"Η διαφορά δυναμικότητας των δύο χωρών, τεράστια. Σε κάθε 25 μετάλλια που κερδίζουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες αντιστοιχεί σε εμάς μόλις ένα. Παρόλα αυτά Ελλάδα και ΗΠΑ δαπανούν σχεδόν τα ίδια χρήματα για τον αθλητισμό.Μόλις χθες ο Γιάννης Ιωαννίδης ανακοίνωσε...
ένα πακέτο επιχορήγησης 25.5 εκατ. ευρώ χωρίς όμως να μας εξηγήσει ποια πολιτική θα ακολουθήσει το υπουργείο, ούτε πόσα θα είναι συνολικά τα χρήματα που θα διατεθούν για το 2009.
Όλα είναι στο… πόδι.
«Πάρτε τώρα τόσα και μετά βλέπουμε…»
Αυτή είναι η Ελληνική πολιτική πάνω στον αθλητισμό, ενώ ομοσπονδίες με «αρεστές» διοικήσεις θα πάρουν διάφορα ποσά μέσα στο χρόνο. Όσο για τις άλλες θα είναι στο περίμενε..
Αντίθετα στις ΗΠΑ όλα είναι διαφορετικά.
Το συνολικό ποσό για το 2009 είναι 135 εκατ. δολ. δηλαδή περίπου 110 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα η Ελλάδα θα δαπανήσει τουλάχιστον 80 εκατ. ευρώ για να μην πούμε 100 και τρομάξετε για έναν αθλητισμό μειωμένης… απόδοσης.
Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_6656.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου