Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΝΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΗ

Η παρακμη της εξωτερικης μας πολιτικης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου