Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Να χάσουν τον ύπνο τους!

Το ελληνικό δημόσιο έπαθε αποπληξία όταν Έλληνες οδηγοί αποφάσισαν να μην πληρώνουν διόδια στην «εθνική οδό» Κορίνθου - Πατρών, στηριζόμενοι στον ορισμό που δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το τι είναι πραγματικά Εθνική Οδός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου