HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009
ΣΟΚ - Ήθελαν να τον σώσουν και έπεσε απο το ελικόπτερο Στο Ισραήλ μια ομάδα διάσωσης σπεύδει με το ελικόπτερο για μεταφορά ενός τραυματία. Έχει ανέβε
Στο Ισραήλ μια ομάδα διάσωσης σπεύδει με το ελικόπτερο για μεταφορά ενός τραυματία. Έχει ανέβει μέχρι το ελικόπτερο και εκεί κάτι γίνεται και πέφτει στο κενό απο 25 μέτρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου