"Σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν άλλα 520 τέτοια λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας μέχρι το καλοκαίρι;"ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
"Οι κάμερα στο λεωφορείο που δείχνει η φωτογραφία δεν είναι τίποτα άλλο από έναν σύγχρονο τρόπο να βλέπει ο οδηγός αν κάποιος ανεβαίνει/κατεβαίνει από τη πόρτα ώστε να μην το πιάσει. Τα δεδομένα δεν αποθηκεύονται πουθενά!. Αμαν πια με την τρομολαγνεία! Ούτε πορτοφολάς να ήταν ο αναγνώστης δεν θα ανησυχούσε τόσο."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου