Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

"Αστυνομικός πέθανε! Τώρα κανείς δεν μιλάει;"

"Πριν λίγες ώρες σκοτώθηκε ένας νεαρός αστυνομικός από ληστές.
Το παιδί αν και εκτός υπηρεσίας και αν και φορούσε πολιτικά (!!!) τους καταδίωξε ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να μην κάνει τίποτε. Είχε και ένα βρέφος 40 ημερών, διάβασα κάπου.
Αν ο αστυνομικός είχε σκοτώσει... κάποιον, τώρα όλα τα προοδευτικά Μ.Μ.Ε. με έκτακτα δελτία αλλά και οι ανθρωπιστικές (!!!) οργανώσεις θα ζητούσαν την κεφαλή του επί πίνακι!
Αλλά αφού σκοτώθηκε ο αστυνομικός, όλα είναι ωραία και καλά...δεν πουλάει εξάλλου ο αστυνομικός αν σκοτωθεί...μόνο αν σκοτώσει!
Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο!
ΝΤΡΟΠΗ!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: