Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Φωτογραφίες από το λεωφορείο των Ελλήνων μετά την επίθεση των Σκοπιανών



ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου