Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Σε αυτή την παραλία στην Κυπαρισία έχουν δώσει πράσινη σημαία

"Πριν μια εβδομάδα βρέθηκα στην Κυπαρισσία Μεσσηνίας. Εκεί που τα καλοκαίρια κατεβαίνω σε φιλικό σπίτι και κάνουμε τα μπάνια μας.
Η παραλία του Αι Λαγούδη, υποτίθεται ότι είναι απο τις πιο καθαρές γιατι έχει γαλάζια σημαία. Στο ταξίδι μου λοιπόν βρήκα την θάλασσα που κολυμπάω σε αυτήν την κατάσταση που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Έμαθα ότι 100 μέτρα πιο πέρα πέφτει η...
αποχέτευση της πόλης χωρίς βιολογική επεξεργασία.
Είναι δυνατόν να είναι σε αυτή την κατάσταση θάλασα που έχει μπλέ σημαία???????
Κολυμπάμε δηλαδή στα σκατά και τα κάτουρα της Κυπαρισσίας;;;;
Αρμόδιοι φορείς Υπάρχουν;;;
Ποιοί δίνουν μπλέ σημαίες στις παραλίες;;;
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ κάνουν;;;; Ή φτιάχνουν πιστοποιητικά με βαση το τι λεεει ο Δήμος;;;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου