HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Τότε οι Έλληνες πλήρωναν ακριβότερα το ψωμί γιατί υπήρχαν οι τσιφλικάδες...τώρα τους τσιφλικάδες τους λέμε και "νταβατζήδες"
Πηγή http://www.greekalert.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου