Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Απίστευτο : στα 3 πρώτα χρόνια της ΝΔ προσλήφθηκαν 105.711 άτομα

Τις 105.711 έφτασαν οι προσλήψεις στο Δημόσιο (μόνιμοι και αορίστου χρόνου) από το 2004 ως τον Ιούνιο του 2007. Αυτό προκύπτει από απάντηση του Χρ. Ζώη σε κοινοβουλευτική ερώτηση του Βουλευτή του ΛΑΟΣ στη Β΄ Αθηνών Κωστή Αϊβαλιώτη, ενώ αναφέρει και ότι το προσωπικό του Δημόσιου Τομέα στις 30/6/2007 αριθμούσε 718.414 άτομα «περίπου» (sic!), όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στην απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών…
Πηγή http://www.neospeiraia.com/2009/02/3-105711.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: