Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Άγνωστοι τραυμάτισαν με μαχαίρι 15χρονη

Επίθεση από δύο αγνώστους δέχθηκε στις 14.40, 15χρονη μαθήτρια, στην οδό Ειρήνης 53 στον Αγιο Δημήτριο.

Οι δράστες οι οποίοι επέβαιναν σε μοτοσικλέτα επιχείρησαν αρχικά να ληστέψουν συμμαθήτρια της 15χρονης, που ήταν μαζί, αλλά αυτή... απομακρύνθηκε και επιτέθηκαν στην 15χρονη την οποία τραυμάτισαν με μαχαίρι στο χέρι και στην κοιλιά και της άρπαξαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό.

Η 15χρονη διακομίστηκε στο Ασκληπιείο Βούλας για τις πρώτες βοήθειες και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου