«ΟΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ» ΛΕΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Σοκ προκάλεσε στην Αργεντινή το παρακάτω video. Δείχνει έναν οδηγό ορειβάτη ο οποίος υποφέρει λίγες στιγμες πριν πεθάνει περιτριγυρισμένος από μια ομάδα με διασώστες. Αυτό που βλέπει κάποιος σε αυτό το video είναι ότι οι διασώστες ίσως δεν έκαναν ό,τι μπορούσαν. Αυτό καταγγέλλει και η οικογένειά του Fererico Campanini, ότι άφησαν το γιο τους να πεθάνει. Οι συνθήκες όμως ήταν πραγματικά αντίξοες και η ίδια η ομάδα κινδύνευε εκει πάνω, με θερμοκρασίες απίστευτα χαμηλές και οξυγόνο ελάχιστο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου