Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Μεγάλο δούλεμα από δικαστικούς-Έκαναν ντου στην siemens

ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ

Πως μας δουλεύουν έτσι δικαστικοί και κυβέρνηση; Έκαναν έφοδο στα γραφεία της siemens και πήραν 150 φακέλους για εξέταση. Μα με τόσο ντόρο που έχει γίνει εδώ και έναν χρόνο πρέπει να είναι βλάκας κάποιος για να μην έχει εξαφανίσει τα στοιχεία(αν υπήρχε κάτι μεμπτό). Σιγά το ντου που έγινε και...
ξαφνιάστηκαν όλοι. Οι ίδιοι θα τους περίμεναν με λουλούδια στην είσοδο. Μην μας περνάνε για κουτούς και ανόητους.
Εδώ δεν βρήκαν τόσους μήνες τους ένοχους για το σκάνδαλο με την πολυεθνική και θα το κάνουν τώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: