Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙRΑ,ΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ.

Μεγάλης ισχύος αυτοσχέδιος ωρολογιακός εκρηκτικός μηχανισμός εντοπίστηκε το πρωί της Τετάρτης σε ΙΧ που ήταν σταθμευμένο στον περίβολο των κεντρικών γραφείων της τράπεζας Citibank, στη διασταύρωση των οδών Αχαΐας και Τροιζηνίας στην Κηφισιά. Ο μηχανισμός εξουδετερώθηκε από την αστυνομία.

Ουσιαστικά πρόκειται για παγιδευμένο με μεγάλη ποσότητα εκρηκτικών αυτοκίνητο και οι ειδικοί επισημαίνουν ότι εάν σημειωνόταν η έκρηξη θα προξενούσε τεράστιες καταστροφές.

Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, η βόμβα αποτελείτο από πέντε 12λιτρες φιάλες προπανίου γεμάτες εκρηκτικά και είχε τοποθετηθεί στο πορτ μπαγκάζ του οχήματος, που εντοπίστηκε στον περίβολο των κεντρικών γραφείων της Citibank.

ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ!!ΠΡΙΝ Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΥΡΗΤΟΣ!!

ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙRΑ,ΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ..ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ FBI ΣΤΗΝ ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟΙ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΟΥ ΠΑΡΑΚΤΡΑΤΟΥΣ..ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ...

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ 17Ν ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: