Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Με ελληνικό τραγούδι η Σουηδία στην Eurovision??

Το είδαμε και αυτό! Στον ημιτελικό της Σουηδίας διαγωνίστηκε η Sofia, η Ελληνο-σουηδέζα (οποιαδήποτε ομοιότητα με άλλη περίπτωση κρίνεται συμπτωματική!!) με ΟΛΟΚΛΗΡΟ τραγούδι στα ελληνικά!!!
Η Σουηδία είναι ακόμα χειρότερη από εμάς, πραγματικά κολλημένη με τη Eurovision (το 'χει πει και η Παπαρίζου παλιότερα) και το ψάχνουν καιρό για τον εκπρόσωπο κάθε χρονιάς. Διοργανώνουν πολλές βραδιές, μέχρι να αποφασίσουν τελικά ποιός θα κερδίσει, είναι το γνωστό Melodifestivalen.-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου