Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Στέλεχος κόμματος αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια του...θανάτου

Κάποιοι πρέπει να κάνουν την αρχή και να είναι από πολιτικά κόμματα. Αρνήθηκε να πληρώσει τα διόδια Σκοτίνας-Τεμπών-Σκοτίνας ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Σταύρος Βιτάλης, υλοποιώντας την οδηγία 1999/62 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία και ξεκαθαρίζει το...
νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορεί μια χώρα μέλος να επιβάλλει διόδια.

Συγκριμένα ο κ. Βιτάλης, καλώντας και το περιπολικό της Τροχαίας Εθνικών
Δρόμων στα διόδια της Σκοτίνας, εξήγησε στους αστυνομικούς αλλά και στον
επόπτη της ιδιωτικής εταιρίας "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" που εκμεταλλεύεται
τα διόδια, πως αρνείται να πληρώσει τα διόδια, δεδομένης της σχετικής οδηγίας
της ΕΕ. Μιας οδηγίας που προβλέπει την ύπαρξη διπλής λωρίδας ανά
κατεύθυνση κυκλοφορίας ως προϋπόθεση για την είσπραξη διοδίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: