Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Κουίκ: "Καθάρματα και αποβράσματα της κοινωνίας είναι τα μέλη της ΣΕΧΤΑ"

Ατρόμητος φαίνεται ότι είναι ο δημοσιογράφος Τέρενς Κουίκ! Από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε για να βραβευτεί σε εκδήλωση της Ένωσης διαφημιστών, εξαπέλυσε δριμεία επίθεση κατά των μελών της ΣΕΧΤΑ, οι οποίοι τολμούν και απειλούν δημοσιογράφους. Ο Τέρενς Κουίκ αποκάλεσε τα μέλη της οργάνωσης αποβράσματα της κοινωνίας, καθάρματα, ψευτοεπαναστάτες και αϊ σιχτίρ επαναστάτες και...
χαρακτήρισε τις προκηρύξεις τους κατάπτυστες. Μάλιστα, σχολιάζοντας την απειλή «πλέον θα σας βρίσκουμε στην πόρτα τους σπιτιού σας», ο δημοσιογράφος απάντησε «με το καλό να έρθουν!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: