Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Η κυβέρνηση στήνει τον πιλότο στον τοίχο με συμμετοχή σε απόδραση από πρόθεση! Θα τρελαθούμε δηλαδή!

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ - ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕ!!!

Μάθαμε πια την πολιτική της κυβέρνησης Καραμανλή! Δεν αναλαμβάνουμε ποτέ πολιτική ευθύνη και τα ρίχνουμε στους πιο κάτω ή τους άσχετους! Αυτό που κάνουν με την απόδραση είναι τόσο ξεδιάντροπο από την κυβέρνηση που βγάζει μάτια.
Ο πιλότος πάει για συνεργεία σε απόδραση εκ προθέσεως χωρίς να υπάρχει ούτε ένας μάρτυρας και κανένα στοιχείο. Δηλαδή έχει πολύ πλάκα. Αν του...
βρούνε οτιδήποτε να τον μπαγλαρώσουν και να μην τον αφήσουν να βγει έξω. Αλλά εδώ με μια χειροβομβίδα στο κεφάλι είναι δυνατόν να θεωρείς ότι είχε συμμετοχή; Πότε θα αθωωθεί μετά από πόσα χρόνια; Μέχρι τότε θα έχει διαλυθεί η οικογένεια του στο άγχος.
Ανάποδα το πάνε γιατί έτσι θέλει η κυβέρνηση. Και γιαυτό λέμε ότι είναι ανίκανη και στήνει τον κόσμο στον τοίχο για εκτέλεση με σκοπό να γλιτώσουν οι δικοί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου