Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Τι συμβαίνει με τα έργα στο μετρό; Μπορεί να μας απαντήσει ο κ. Σουφλιάς;

Τις τελευταίες μέρες καθημερινά βλέπουμε στην τηλεόραση την διαφήμιση για την πρόοδο των έργων στο Αττικό Μετρό.
Εγώ έμαθα από άνθρωπο που δουλεύει μέσα στο Μετρό (Υπόγειες Σήραγγες ) πως οι εργασίες αναστέλλονται για μεγάλο χρονικό διάστημα και τα συνεργεία φεύγουν για Θεσσαλονίκη.
Οι μόνες εργασίες που θα γίνουν στην Αττική για το Μετρό είναι οι τρεις σταθμοί , Νομισματοκοπείο κ.λ.
Γιατί τόση μεγάλη προβολή στη τηλεόραση για ένα έργο που...
αναστέλλει τις εργασίες του για άγνωστο χρονικό διάστημα;
Μυρίζει εκλογές η κάτι άλλο ετοιμάζουν;
Πάντως αν είναι αλήθεια μας δουλεύουν για μια φορά ακόμα.
Θα μπει στον κόπο να μας απαντήσει ο Σαρακατσάνος Υπουργός;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου