Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Βρέθηκε νεκρός ο Έλληνας ομογενής που αναζητούσαν μια βδομάδα



Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ FACEBOOK

Έναν πρωτότυπο διαγωνισμό έκανε η οικογένεια του ομογενούς από τον Καναδά Γιώργου Κουτρουμπη προσπαθώντας να βρει τα ίχνη του. Ο επιχειρηματίας είχε χαθεί εδώ και μια βδομάδα και οι δικοί του έκαναν ότι μπορούσαν για να τον εντοπίσουν. Έφτιαξαν μια σελίδα στο Facebook με τίτλο «Help Find GEORGE KOUTROUBIS» και καλούσαν όλους να βάλουν για φωτογραφία του profile τους το poster της εξαφάνισης του επιχειρηματία και να το διαδώσουν. Ενας από όσους λάμβαναν μέρος θα κέρδιζε...

με κλήρωση 1,000. Περισσότεροι από 7,000 άτομα ακολούθησαν τις οδηγίες για να βοηθήσουν να βρεθεί ο αγνοούμενος αλλά δυστυχώς σήμερα μπήκε τέλος στην ελπίδα της οικογένειας. Ο Γιωργος Κουτρουμπης βρέθηκε νεκρός με αρκετά τραύματα και τώρα γίνονται έρευνες για να διαπιστωθεί τι έχει γίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: