
Το θεμα εχει παρατραβηξει:μερες τωρα ακουμε και βλεπουμε δημοσιογραφους να ωρυονται,επειδη ταχα...κινδυνευουν απο "καποιους τρομοκρατες":ωσαν υποκριτες και Φαρισαιοι,ΞΕΧΝΟΥΝ οτι αυτοι ειναι που ουσιαστικα τους γεννησαν και τους μεγαλωσαν,ωστε να φτασουν στο σημειο να τους απειλουν μετα!ΞΕΧΝΟΥΝ τον καθολα διαπλεκομενο ρολο τους σε ο,τι βρωμικο και σαθρο υπαρχει στην ελληνικη κοινωνια.
Αλλα ας αφησουμε για λιγο τα εμμισθα δημοσιογραφακια,που οσο και να σκουζουν δεν προκαλουν πλεον τη λυπη κανενος-μαλλον χλευαζονται περισσοτερο!Τι προσπαθουν να μας πεισουν ολοι;Οτι "υπαρχει νεα γενια τρομοκρατων",οτι στη χωρα μας "κινδυνευουμε" και πως "η αστυνομια φοβαται".Ολα τα παραπανω,χτυπουν σαν καρφια στο δυσμοιρο νεοελληνα,που δεν εχει μονο να νοιαστει για τα καθημερινα του προβληματα,αλλα πρεπει να προσεχει μηπως κι εκει που περπαταει σκασει διπλα του καμια...Σεχτα!!!
Περισσότερα στο http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2009/02/blog-post_22.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου