Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Από το "παράθυρο" με 3-5.000 ευρώ!


Συνδικαλιστής διορίζει το παιδί του...

Κάποιοι καλοπερνάνε σε βάρος των κορόιδων!
.
Από τον Γαβριήλ Χάσκο
.
Γράψατε ότι στον ΟΠΑΠ (εδώ), έκαναν προκήρυξη μαϊμού με προθεσμία ...δύο ημερών για την πρόσληψη 46 εργαζομένων. Γνωρίζετε ότι σε άλλο κρατικό φορέα, εισηγμένο και στο χρηματιστήριο, είναι υπό διορισμό με διαδικασίες εξίσου αμφιλεγόμενες και το παιδί μεγαλοσυνδικαλιστή ο οποίος τα έχει κάνει πλακάκια με αυτούς που θα έπρεπε να ελέγχει; Και μιλάμε για διορισμό σε θέση γραμματέα με αποδοχές της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ το μήνα! Τύφλα νάχουν τα golden boys και ...girls, μπροστά σ' αυτά...
Και αυτός μεν ο καλός συνδικαλιστής θα μπορεί να...
λέει αργότερα στους συντρόφους του ότι "αμάρτησα για το παιδί μου". Οι άλλοι όμως τι πρέπει να κάνουν; Και κυρίως ο απλός κοσμάκης που δεν έχει άκρες και τρώει το παραμύθι της αξιοκρατίας και της χρηστής διοίκησης από τα διάφορα λαμόγια;

Δεν υπάρχουν σχόλια: