
Περίεργα παιχνίδια με τη βίζα, σε βάρος της Ελλάδας, εξακολουθούν να παίζουν οι ΗΠΑ. Τη στιγμή που ο Αμερικανός πρέσβης στη χώρα μας Ντ. Σπέκχαρτ δηλώνει πως ελπίζει το θέμα να λυθεί μέσα στο 2009, η αμερικανική αντιπροσωπεία στην Ε.Ε., σε εμπιστευτικές της συνομιλίες με Ευρωπαίους ειδικούς σε θέματα αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας, ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να καταργηθεί η βίζα στις πέντε χώρες-μέλη της Ε.Ε. όπου ισχύει ακόμη.
Επίσημο έγγραφο που έχει στη διάθεσή της η «Ε» αναφέρει επί λέξει πως...«οι ΗΠΑ δήλωσαν ότι δεν βλέπουν πιθανότητες περαιτέρω επέκτασης του προγράμματος κατάργησης της βίζας (Visa Waiver Program) στα πέντε κράτη-μέλη της Ε.Ε. που δεν καλύπτονται ακόμη από αυτό».
Περισσότερα στο http://ellinaspatriotis.blogspot.com/2009/02/blog-post_8978.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου