Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΟΙ ΗΠΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΟ 2009, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΕΣΒΗ


Περίεργα παιχνίδια με τη βίζα, σε βάρος της Ελλάδας, εξακολουθούν να παίζουν οι ΗΠΑ. Τη στιγμή που ο Αμερικανός πρέσβης στη χώρα μας Ντ. Σπέκχαρτ δηλώνει πως ελπίζει το θέμα να λυθεί μέσα στο 2009, η αμερικανική αντιπροσωπεία στην Ε.Ε., σε εμπιστευτικές της συνομιλίες με Ευρωπαίους ειδικούς σε θέματα αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας, ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να καταργηθεί η βίζα στις πέντε χώρες-μέλη της Ε.Ε. όπου ισχύει ακόμη.
Επίσημο έγγραφο που έχει στη διάθεσή της η «Ε» αναφέρει επί λέξει πως...«οι ΗΠΑ δήλωσαν ότι δεν βλέπουν πιθανότητες περαιτέρω επέκτασης του προγράμματος κατάργησης της βίζας (Visa Waiver Program) στα πέντε κράτη-μέλη της Ε.Ε. που δεν καλύπτονται ακόμη από αυτό».

Περισσότερα στο http://ellinaspatriotis.blogspot.com/2009/02/blog-post_8978.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: