Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Ένα τραγούδι του 30 έχει 5 εκατομμύρια views το 2018. Τι άλλο να πεις!Θεέ μου Μεγαλοδύναμε: Γιώργος Μουσταΐρας

Το συγκεκριμένο άσμα (αδέσποτο-τεκετζίδικο) σώθηκε απο δάσκαλο σε μαθητή γτ έτσι πήγαινε το ρεμπέτικο και το συγκεκριμένο ήταν το αποχαιρετιστήριο τραγούδι για τα μαστούρια πάνω απο το μνήμα όταν κηδεύανε φίλο!  

"αδεσποτο ρεμπετικο πιθανως δεκαετιας'30" 
=Γιώργος Μουσταΐρας-τραγούδι 
=Νίκος Πετσάκος-μπουζούκι 
=Λυμπέρης Πιτουράς-κιθάρες, μπαγλαμά, κρουστά 
=ηχογράφηση/επιμέλεια/παραγωγή: Limperis "Sound-Power" Studio (το τραγούδι «Θεέ μου μεγαλοδύναμε» περιλαμβάνεται στο CD, μαζί με τα τραγούδια: «Ντουμανότρυπες» σε στίχους Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και μουσική αγνώστου και το «Πώς να κουρδίσεις μπαγλαμά» σε στίχους Γ. Μουσταΐρα και μουσική Νίκου Πετσάκου & Λυμπέρη Πιτουρά. 
Διατίθεται με το βιβλίο «Ρεμπέτ Ασκέρι & άλλα διηγήματα» του Γιώργου Μουσταΐρα εκδόσεις Ερωδιός) 

Θεέ μου μεγαλοδύναμε που είσαι ψηλά εκεί πάνω ρίξε λιγάκι τουμπεκί θεεουλη μου, στον ναργιλέ μου απάνω ρίξε λιγάκι τουμπεκί θεεουλη μου, στον ναργιλέ μου απάνω 
Εκεί μέσα στις εκκλησίας τις σκοτεινές καμάρες, ανάψαμε δυο τσιγαργιές θεεουλι μου σαν'να-τανε λαμπάδες... ανάψαμε δυο τσιγαργιές θεεουλι μου σαν'νατανε λαμπάδες... 
Προς στον άγιο Σπυρίδωνα με τα άσπρα του τα γένια του ρίχνω μια ντουμανιά θεεούλη μου..ξερένεται στα γέλια... 
του ρίχνω μια ντουμανιά θεεούλη μου..
λιγώνετε στα γέλια... 
και όταν φουντόση ο ναργιλές και 'έρθουμε σε ντουμάνι... 
στείλε όλους τους αγγέλου σου, θεεούλη μου, να πουν το νάνι νάνι στείλε όλους τους αγγέλου σου, θεεούλη μου, να πουν το νάνι νάνι και όταν φουντόση ο ναργιλές και 'έρθουμε σε ντουμάνι... 
στείλε όλους τους αγγέλους σου, θεεούλη μου, να πουν το νάνι νάνι στείλε όλους τους αγγέλους σου, θεεούλη μου, να πουν το νάνι νάνι 

Δεν υπάρχουν σχόλια: