Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

«Έβγαλα καινούριο τραγούδι και μου ζήτησαν λεφτά για να το παίξουν στο ράδιο» – Δείτε ποιος το είπε και αποχώρησε από τον χώρο [video]

Ο λόγος που αποφάσισε να αποτραβηχτεί από το τραγούδι...
Το 2008 – 09 αποφάσισε να αποτραβηχτεί από τη νύχτα και να κάνει τη δική του επιχείριση από την οποία βιοπορίζεται. Ο Χρήστος Αντωνιάδης μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» μιλά με πικρία για το πως λειτουργούν τα πράγματα στο χώρο του τραγουδιού.
Ήταν λίγο 50 -50. Ένα μέρος δικιά μου επιλογή και ένα μέρος ήρθαν έτσι τα πράγματα. Έφτασα σε ένα σημείο που κουραζόμουν τόσο πολύ να περάσω τραγούδια μου στα ραδιόφωνα, να επικοινωνήσω κάποια καινούρια μου δουλειά και είχα στεναχωρηθεί πάρα πολύ.
Δεν μπορείς να βγάζεις ένα ωραίο τραγούδι, μια ωραία παραγωγή, να έχεις τα όνειρα σου, την ελπίδα σου και να χτυπάς 5 πόρτες στα ραδιόφωνα για να παίξει και να σου λένε φέρε μας 5 – 10 χιλιάρικά για να στο παίξουμε. Με έπεισαν μετά από χρόνια να βγάλω ένα τραγούδι καινούριο.
Το έβγαλα πέρυσι και έγινε πάλι το ίδιο, μου είπαν φέρε μας λεφτά να το παίξουμε» λέει ο ίδιος εξηγώντας με αυτόν τον τρόπο πως αποφάσισε να αποτραβηχτεί από αυτή τη δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: